I better keep on walking!

Sedär ja!Efter jobbet idag, där jag stängde (med hjälp av Felicia) cafét, så blev jag hämtad av VÄRLDENS BÄSTA MAMMA...direkt när jag kom hem tog jag på mig träningskläderna och traskade iväg på min 4km promenation!Jag tyckte jag var grymt duktig som traskade runt på under 40 minuter...men 10 minuter senare läser jag på Face om min kusins hurtbulle till man att han sprungit 5km på 19:06!!!Hur fan är det möjligt?!Inte okej att lägga ut sånt på Face!Känner mig inte allt motiverad längre.Gubbe.

Idag körde jag 1130-1930 vilket gick som en dans!Är jätteglad över att Felicia kom på "upplärning" i cafét så jag fick faktiskt lite hjälp att stänga första gången "själv".

Efter min (i mina ögon) power-walk så tog jag friheten att duscha och sedan blev det ett kort samtal till bästaste skatten- han var stressad o irriterad över allt i den förbannade j*vla armén så samtalet i sig var väl inte kanon men att han pratar om det och att få höra hans röst ger mig styrka att fortsätta såhär...Ni som läser min blogg o har turkiska pojkvänner (kanske svenska också för den delen vad vet jag- jag kommer inte ihåg) vet att de flesta turkiska killar/män inte pratar om känslor (ja jo sånna turist-äckel turkar ÄLSKAR alla men ni förstår) och allt är oftast "fine/okej/good"...tänker er då att helt plötsligt börja få höra om killens känslor, höra han nästan gråta i telefonen, få förklarat varför han är så j*vla arg på sin chef o inte bara få "ufh he's so f*cking stupid"...det ger så mycket tycker jag- men det kanske bara är moi!?!Älskar att känna mig behövd.För jag tror, eftersom jag själv är sådan, att alla människor behöver prata om saker som trycker dem- annars exploderar man!Och det är 10000 gånger bättre att min skatt exploderar i telefonen med mig än med sin chef i militären- för det kan ge han 6 månaders fängelse!

OOJ vad vi svävade iväg.Men min blogg- mitt skriveri!
Nu skall jag stänga fönsterna för det börjar bli kallt och så skall jag nog läsa en stund innan John Blund kommer!
Ledig dag i morgon!Woop woop!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0