Let it rain!

Sådär ja!Första öppningen avklarad i cafét på Mäxi!Det gick bra för att jag faktiskt endast haft upplärning 1 gång!Jag var redigt nervös i morses och lite små-stressigt var det eftersom alla andra dessutom öppnar en kvart tidigare för byggubbarna som vill ha frukos- vilket leder till att även jag måste vara klar en kvart tidigare...Det är nog sista kvarten jag skulle behövt för att vara precis KLAR med allt men jag kan gå o pilla med de sista grejerna mellan varven...

Igår efter upplärningen (stannade inte hela passet då jag kände att jag kunde det mesta och dessutom inte mådde jättebra- varför stå där o känna mig svag och kanske inte kunna jobba "på riktigt" idag!?!) så blev det hem- inta soffläge och somnade på 3 röda sekunder!Told ya- jag mådde inte ok!Sedan blev det GIplättar till lunch som jag inte skall hurra jättemycket för- plättar/pannkakor skall smaka på ett vist sätt och därför blir det fel när du stoppar något i munnen som heter plättar- men smakar något heelt annat.Det är endast ägg o grädde i så tja- en gammeldags omelette skulle jag kalla det för!Med färska jordgubbar o lite grädde på gick det ändå ner...dock inte av lillebror som nästa kräktes haha!Fick denna underbara bok utav mina underbara kollegor på Klockdagiset när jag slutade i onsdags (förra veckan) utav Kyrkdagiset fick jag en söt liten blomma o lyxig choklad när jag gjorde sista dagen på torsdagen (också förra veckan) så där satt jag på fredagen och läste min GI-kokbok och åt choklad...Tur att det är måndag varje vecka!



Tack igen för boken- den kommer bli använd!Iallafall när jag flyttat hemifrån <3
Regnet öser ner på utsidan och jag kan faktiskt erkänna att det är rikigt gött, det märks redan i luften att den blir klarare...

Ha det fint!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0