Sju sorger...


Det var de där med att blicka framåt och tänka positivt...Igår kväll gick min morbror Tonny bort av sjukdom.Han somnade in på sjukhuset och trots att vi inte haft kontakt på några år så är det ändå släkt.Och mammas storebror.

Orkade inte vara kvar på jobbet efter allt som hänt så efter 2 timmar blev avbytt och tog tåget hem.La mig och sov på altanen och sov, sov och sov...sov bort hela dagen.Precis vad jag behövde.Ändå är jag lika trött.

Linda har varit här sedan halv5 och förgyllt min kväll med sällskap- bortskämd så säg!Det blev räkor (YAY!!!), melon och sorligaste filmen ever.Inte att rekommendera en ledsam dag men otroligt sevärd!

Nu blir det en till film innan det blir sängen- börjar 0700, slutar 1730- 1900 cirkus kommer fina vänner hit och gör min mindre ledsam och ensam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0