Sorri!

Helgen var kalas!Roligt sommar-party hemma hos specialaren Bianca o hennes goa gubbe!Synd att man jobbade söndagen annars så hade man kunnat hänga med ordentligt- men jag hängde med tillräckligt!Stupade i säng 0145 och stod på benen igen 0800...Jobbade hela söndagen till 1830 och sedan har njutit av 2 lediga dagar på Brännö (eller 1 & ½), igår kväll träffade jag bästaste Linda som äntligen kommit hem från Argentina o hon o hennes mamma (+ syster) bjöd på teater med Claes Malmberg o andra skådisar...riktigt roligt!!! Idag har jag jobbat igen.

Bilder kommer i brist på ork.







I MORGON TJEJER DÅ HÄNDER DET GREJER!MIN UNDERBARA SANDRA SKALL ÄRA STADEN MED FIN-BESÖK MED
HENNES PLUTT!OM JAG LÄNGTAR!!!

Jobbar-veckan i övrigt
Måndag & Tisdag--LEDIG
Onsdag--JOBB
Torsdag--LEDIG
Fredag, lördag & söndag-- JOBB

I min branch tjänar man mer pengar på att ta helg, efter helgen!
Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0