Torsdag.

Har haft en supermysig dag på stan med först min Sandra och hennes korvas Linus, vi strosade runt i lite affärer o åt på Espresso House o sedan blev det lite mjukglass ute i blåsten på en bänk.Det var mysigt att träffas igen efter så lång tid men jag vet inte Sandra- vi blir alltid så matta av att träffas inne i Göteborg och jag tycker vi tjötar betydligt meeeer när vi är hemma hos dig!?!Eller?

Hur som haver så när Sandra o Linus åkt hem så kom fina Kristina till mig och vi strosade också i affärer och sedan fikade vi på ett fik som ligger i Palace huset här i Göteborg (Sweet and coffe bar tror jag det heter?!) och sedan blev det mer kik i affärer- tills Nattis (en gammal klasskompis från gymnasiet) mötte upp Kristina för bikinispan- men då gav jag upp och gick till centralen för att ta tåget hem!Det blev en lång dag och jag är nöjd med mina små inköp som jag inte kan/vill visa här eftersom lite av det ingår i ett projekt till någon av er som läser bloggen!Jag tänker givetvis inte berätta för någon utan tänker ge alla samma svar- "du får se när det är klart!"




Har haft en toppen dag!I morgon väntar jobb igen- 1200- 1930...
<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

:) Joo så är det nog av någon konstig anledning!

2011-07-15 @ 10:44:15
URL: http://sandrap.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0