TTRRÖÖTT

Gah jag är galet trött!Började arbeta 0800 i morse och slutade 1930!Min kropp och hjärna är helt slut så ursäkta eventuella felstavningar.

Skulle egentligen börjat 1000 idag men eftersom vi vart tvugna att rengöra mjukglassmaskinen (som tar 2 timmar att göra rent!) så behövdes det 2 personer i cafét-jag öppnade och Maria tvättade maskindelar...Fair.När hon var klar vid 1000 gick jag på rast o sedan kassan fram till 1500 o sedan hade jag sämsta stängningen av cafét i världshistorien.Men men.Hem kom jag och hemma vaknades det kebabsallad med feta ost från en av 5 pizzerior i Lindome.Värt.

Nu sitter jag o väntar på att underbara Linda skall dyka upp här, det blir en liten sleepover för henne i natt då vi beger oss till Ullish med mammichollo och Fredriko.Skall bli kul!Inte mer än 1500:- får jag spendera.SKALL fungera!Får ångest när jag ens tänker på att jag ska spendera pengar.Men jaja.Lön på måndag.Efter Ullish blir det mys på kvällen hemma hos Linda själv med lite tjejor- det ser vi fram emot!

Nu skall jag ringa min skatt igen (har försökt ringa flera gånger i kväll men telefonen är upptagen, eller så har de glömt att lägga på!?!)...

Ledig både i morgon OCH på lördag- det ni!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0