25e och 27e

Rubriken säger allt- löööning!Bästa dagarna i månaden!Det bästa med att få lön på 2 olika dagar är att jag kan betala allt nödvändigt den 25e, sätta undan lite sparpengar och sedan när 27e kommer kan jag sätta undan ännu mera sparpengar OCH se vad jag kan unna mig:D

Just nu försöker jag att inte göra alltför stora utsvävningar innan konserten med Håkan Hellström den 4 juni!Ska bli sjukt najs och jag o Håkan själv (eller min egna Håkan iallafall) hade tänkt att dra ut efter konserten så jag hoppas på bra väder och massor utav folk!

Idag köpte jag en bok- eller jag fick den av mammi som jag tänkte ta tag i efter jag läst ut den jag läser nu...Vet väl inte vad det är föör bok men jag tyckte den kunde komma väl till hands dagar som dessa.Dessutom kostade den 35:- så I will give it a try!



Nu blir det snart till att laga lunch och sedan måste jag ringa V för jag drömde så hemskt om honom i natt, sedan går tåget 1503 och 1600 stämplar jag in på Mäxi...2230 lär vi väl vara där ifrån i vanlig ordning och sjuukt mycket folk för den delen med eftersom det är lönings helg.
Lovely


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0