Just det!

Det där med att spara pengar...hur gör ni andra där ute som läser min blogg?Kan ni inte dela med er?Så fort jag har fått lön så får jag ett köp-sug Allan!Och jag vill ha allt!Men tittsomtätt så lägger jag band på mig själv och struntar i att faktiskt köpa det jag håller i handen.

I torsdags var jag och FinaKristina i Göteborg för våran vecko-dejt och jag höll mig rätt ordentligt i örat för att inte köpa något "ååh"...Dock åkte det med en sjal- liksom VARFÖR kan jag känna nu!Vaarför köpte jag en sjal till?Jag har ju redan sådär 20-25 stycken totalt (tjocka halsdukar, tunna, långa, korta)...vad ska jag göra med en till?Ufh som min pojkvän skulle sagt.Men jag har velat ha en leopardsjal en lång tid nu och jag hittade en som föll mig i smaken på Åhléns för 149:- så den blev det gott folk!

Jag har en plan inför i morgon- en happening om du vill kalla det för det :D Jag har samlat ihop alla mina sjalar och i morgon kommer det en bild på alla mina älsklingar.Det säger ju sig själv att jag omöjligt kan använda alla lika mycket, någon har jag säkert inte ens användt 1 gång ännu...Då gör man som så, att man tar på sig den en måndag morgon innan man går till jobbet- sedan tar man av den på jobbet, använder den när man är ute på gårde och på vägen hem...Sedan kan man med gott samvete ta av den och lägga tillbaka den i lådan- för då har man användt den 1 gång!Strålande idé eller hur?!

För övrigt har jag hunnit med en goo fruktfrulle m Keso, dejt med min prins över webcamen, inköp av Spotify Premium (laddar inför 4 juni) och nu sitter jag här med mitt favorit té då det har börjat klia i halsen nått så förbannat!Senare blir det jobb 16-22- gott att jobba 6 timmar och få betalt för 12!Älskar ob.

Ha en kalas fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0