Måndag igen...

Sådär ja- nu skall livet vara i sin ordning.Måndag och ny vecka och nya möjligheter...till vaddå?Allting är ju precis som vanligt.

Dagens jobb gick bra, dock resulterade det i alldeles för mycket huvudvärk och extreeem trötthet såhär på kvällen.Direkt efter jobbet satte jag mig en sista gång på bussen för att åka in till turk-kursen...blev lite förvånad när jag kom dig och ingen vart där!Har ju missat de 2 senaste gångerna så jag tänkte att dom kanske valt att ha sista lektionen på annan plats eller typ gå på restaurang (vi pratade om det i början av terminen)...men 10 minuter senare kom läraren och 2 av kurskdeltagarna och för första gången på 12 gånger så lärde jag mig någonting!Heelt amazing.Synd bara att det var på sista lektionen jag skulle lära mig något nytt.

Nu blir det nog faktiskt sängen, ska invänta samtal från min prins och i morgon är det dagis igen.Direkt efter det åker jag ner till Mäxi och ska gå upplärning 1630-1930 i MaxiCaféet (där vi säljer typ mjukglass osv...)Det blir förmodligen samma runda på onsdag och på torsdag skall jag in och kramas med min Håkan och äta sushi i Göteleborgo....

Ha en fin kväll allihoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0