Mihihihih

Kära dagbok.

Idag har det varit varmt, jättevarmt.Jag tog på mig mina finaste jeans-shorts på jobbet klockan 0915 och sitter nu här och skriver i dig i mina finaste jeans-shorts.

Dagen har varit bra, jag jobbade ju som alltid på dagiset och det var skönt att vara ute och leka hela dagen med alla barn!Alla på mitt jobb är jättesnälla och det är tråkigt att jag bara är där 2 dagar i veckan- önskar jag kunde vara där jämt...Utan på helgen då förståss hihiihih.

När jag kom hem så längtade jag jättemycket efter att få skriva i dig kära dagbok men jag åt lite keso med aromatkrydda på istället, jag har blivit helt gaaalen i keso- love it!Och nu har jag precis ätit torsk m sallad o ärtor...Dessutom tog jag 4 st små svenska färskpotatisar med smör på- OMG vad gott!

Pappa har dessutom träffat mobro Håkan som lämnade över en "pippi-tröja" som moster Linda köpte på Gekås till mig.Snellt tycker jag!Jag skall berätta en hemlighet som bara du dagbok får veta, pappa har fått leverans och han fick 2 små överraskningar som jag gärna fick lov att ta- snellt där med tycker jag.Men berätta inte för någon annan!

Nu är jag redo för helgen:D


Tjingeling-pling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0