MY GOD!!!

Satt i all evighet för att få en rubrik ifrån första låten som spelades på radion när jag satte på den- men det var ju fan reklam i 10 minuter så jag gav upp!Har ändå inget vettigt att skriva så det kommer lite mobil-bilder istället!


Sushi m finaste Kristina/Håkan vid kanalen i Göteborg förra veckan

Findus-katten

Min turk tror inte på mig om mina billiga sandaler så jag har ordnat bildbevis!

Utflykts-sallad!

Utflykten gick till mitt nya sommarhus!

Snack-tajm!

Så här ser ni hur kul min vardag är...jippihoo...
Dock åker jag efter 15tiden idag till Mölndal där Linda tar med mig till Alingsås- Stora Mellby för att vara exakt och bästa Sandra!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0