Notebook

Tjingeling!

Här sitter jag nyduschad och skrubbad och insmord- luktar underbart just nu kan jag lova!Håret är invirat i en hårturban och jag har nog inte känt mig så fräsch på länge!

Idag blidde det jobb som alltid, min lilla gosse vart ledig idag så det blev lite lugnare tempo- skönt det också med tanke på att i morgon är han där igen :D Efter hemkomst blev det att betala räkningar och lite surf på datorn...middag och sedan Kungsmässan där jag gjorde vääärldens fynd!

Nu skiner solen här utanför fönstret, även om vinden viner så är det skönt att se lite sunshine!
Ser nu att jag är lite torr på överarmen fortfarande- bäst att ordna det....

Sen samtal till mitt allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0