Ropen skalla-

- sjalar åt alla!!!

Herrejesus...Jag skrev i förra inlägget om hur många sjalar jag kunde uppskattat äga- 20-25 skrev jag...Tja nu när jag slängt ut 5 av dom så är det 27...Hallå!?32 sjalar/halsdukar...vad ska man med det till?Nu har jag ju varit duktig och slängt ut 5 som jag inte ens kommer ihåg att jag ägt.Så nu får jag plats med 5 till :D



(Nyast i familjen Sjal)

Dagen har annars inneburit sjuuk effektivitet!Har hunnit tvätta och hänga en maskin tvätt, slagit in 2paket, inhandling av tårta och dessutom har jag blivit med Converse!Dock man model...ops!Syns det på dom undrar jag?Ni som är lite mer erfarna Converse-bärare kanske kan ge eran syn på saken?499:- fick jag betala för dom o det vart helt ok pris tycker jag!Fanns ytterligare ett fint par som lockade men det kanske får bli nästa lön!?


(Jag menar inte att ni ska se skillnaden här utan om ni veet om ifall det är någon skillnad!?)


Det är, för er som missat detta, morsdag idag och självklart har det redan blivit lite firande av detta- mamma fick tårta och kaffe direkt när hon kom innanför dörren från jobbet och ikväll vid sju kommer storebror med sambo hit på middag, jordgubbar och mammsi får två fina paket!

(Egentligen var det bara 1 paket, men idag såg jag något fint och vips så blev det 2!)

Nu ska jag nog ta o ringa ett kort samtal till min prins- fick sån väldans saknad i magen men samtidigt vet jag att jag vill prata med honom ikväll igen så det får bli kortis kortis nu!

Ha en fin dag <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0