Advents-pynt och mys!

Idag har jag umgåtts heeela dagen med världens bästa mammi- min mammi!Vi har bara möst o pöst och visserligen har vi donat o grejat inför advent nu på söndag.Mys.För första gången på år så känner jag att jag tycker om julen!Ett mirakel då det varken är kallt eller snö i år men kanske för att "jag är med från början" och inte precis har kommit hem från Turkiet med all ångest i världen i min bröstkorg.Jag vet inte.Men jag gick tillochmed wild and crazy och köpte mig en liten julegran o planterade i en gammal äppel-mos burk (såg det i en inredningsaffär igår där den kostade 250:-!!!)Min gick på 40:- då burk, snöre och hjärtat (eller till hjärtat fanns delarna att göra ett) fanns hemma...Det blev sjukt fint och jag vill göra flera att ställa ut- men återigen...Mitt rum är alldeles för litet!

Här är bilder på vårat myspys iaf.Hoppas ni haft en fin dag!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0