Kristina Hilmersson

Ja du vad skall jag säga?Har världens bästa vän i dig...Det är helt otroligt hur mycket jag tycker om dig och ja- jag förstår Febe för att hon vill vara som du, det vill jag med men det fungerar inte- för ingen- någonsin-kan vara som dig...Fastän vi mer än gärna vill.

För det första är du så sjuukt snygg, bevis på det finns när en turkisk tjej frågar om hon får fota dig vid Apollotemplet i Side för att hon tror att du är model/kändis...Sen klär du i ALLT du någonsin tagit på dig.Du är nog faen snygg i en platspåse.

För det andra är du en sjuuukt bra lyssnare.Du lyssnar och svarar när man behöver det och du vet alltid vad du skall säga för att få en att tänka till, utan att säga "GÖR SÅ HÄR"...vilket ibland kan vara frustrerande då man ibland bara vill ha ett svar att "GÖR SÅ HÄR"...Men jag har förstått varför du är sån och därför är jag glad över att du inte alls är sån.

För det tredje så får du mig att våga prata om hur jag mår.Utan att jag skall behöva tänka "nu blir hon uttråkad"...Och du får mig alltid att känna att det är okej att tänka så jag tänker och mår utan att känna mig dum.

För det fjärde så får du mig ALLTID att skratta åt något när vi ses- det har aldrig hänt att vi inte skrattar när vi är tillsammans.

För det femte räddade du mig sommaren 2010 i Turkiet- jag vet att jag inte var världens bästa vän då för jag mådde som jag mådde- men du finns ändå kvar och stöttar mig till 100% även om du såg allt med egna ögon så har du accepterat mitt val och dömmer inget.För det skall du ha största rosen i världen.

Dessutom finns det ingen förutom dig (och Linda möjligtvis) som jag kan sitta och inte prata eller göra någonting alls med.Du bryr dig inte de minsta om jag inte säger någonting på den stunden vi är tillsammans utan då pratar du på och låter mig "inte prata" och ibland pratar inte du heller...för att det inte behövs ibland...ibland behöver man bara vara med sina vänner- precis som man kan känna med sin pojkvän.Att man behöver inte göra sig till och känna sig tvingad att prata om något för att ha det bra tillsammans.

DU ÄR EN SÅN FANTASTISK PERSON ATT JAG BLIR AVUNDSJUK PÅ HELA DIG.IBLAND ÖNSKAR JAG ATT JAG VAR SINGEL SÅ ATT VI KUNDE LEVA LOPPAN IHOP!DU HAR SÅN ENERGI, DU UTSTRÅLAR SÅ MYCKET GLÄDJE OCH SEXAPPEAL (heter det så?) OCH JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA OCH SKULLE KUNNA GÅ GENOM ELD OCH VATTEN FÖR DIG.HOPPAS DU LÄSER.


<3


Kommentarer
Postat av: K

All of my love to you! <3 din fantastiska människa, jag har aldrig hört så fina ord. För mig är du bäst.

2011-11-23 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0