Monday morning!

Guud vilken underbar måndag jag har haft mina vänner!Sov ostört till 1030 och kände att jag skulle ha kunnat sova längre om jag inte fick dåligt samvete när jag vaknade och kollade på klockan.Skulle ju möta upp Angelica (som jag inte träffat sedan Roxette konserten!!!) i stan så jag hoppade in i duschen och 1155 tog jag tåget till los Göteburg och vi tog en fika på EspressoHouse.Det blev så klart en shoppingsväng- som det alltid blir med henne och sedan skiljdes vi åt.

Jag som endast är ledig idag denna veckan (där fick jag för att jag klagade förra veckan att jag hade för lite tider denna veckan) kände att neej jag vill inte åka hem!Så jag ringde min vapendragare Kristina (Håkan) och efter att jag väntat på hennes kontor till klockan fem då hon slutade så gick vi och åt middag på Spice här i Gbg (thai mat)...Förstår ni vilken sjukt bra måndag jag har haft?Helt otrolig juh!Nu orkar jag med jobbveckan galant!

I morgon kör vi mödarpasset 11-22, onsdag 1300-1930, torsdag går vi in och hjälper till 12-15 endast och på fredag kör vi 1030-1930.Som jag kanske nämnt innan så är det afterskii fest på Valand på lördag och jag som först skulle vara ledig vart sådääär om jag skulle ta det xtrapasset som erbjöds eller ikke- men jo så 9-19 it is!

Cash is king!

Pratade länge med min älsk idag, om allt möjligt mellan himmel och jord men mycket om vårat förhållande och hur vi har vuxit under tiden i sär.Jag erkände något jag inte erkänt för någon- here it comes...När han åkte in var jag förvirrad och förstörd- men jag tänkte samtidigt att endast denna tiden i sär kan visa hur vi verkligen känner för varandra- jag sa till mig själv att jag skall känna efter under denna tiden isär och känna hur jag verkligen känner...Och hur känner jag?Jag är fortfarande dödskär.Trots all denna tiden isär.How strong is that?

Han fick mig dessutom att börja sakna min turk familj i Burdur massvis.Saknar dem små liven :)

Bjuder på en bild på dagens shopping- förutom på mina nya stickade vantar jag impulsköpte då det var SVIINKALLT ute!


Knitted sweater- Gina 299:-
DipLiner- HM 60:-

Ha det bäst
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0