Pyssel i hemmet...

Jag vet inte hur väl ni känner till min passion för heminredning?Hur det gör ont i mig när jag ser vissa saker och jag önskar av hela min kropp att jag hade en lägenhet (ännu hellre ett helt HUS!) att inreda, att jag starkt funderat på hur jag kan få jobba med det jag älskar mest?Det är sjukt svårt att inte kunna göra det, jag väntar på min prins innan jag skall slå mig fram inom ett yrke jag verkligen brinner för.Heminredning är drömmen!

Jag blir galen av att gå in på HagaHem, Iems, Chilli osv osv osv osv...smått illamående för att jag inte kan köpa det jag vill ha för mitt rum är på tok för litet för allt prål men jag försöker så gott det går- senaste kapen var dessa två ljuslyktor från Rusta för 29,95:-! Snacka om fynd.Dock har jag så sjukt många ljuslyktor i mitt rum att de fick ersätta mitt kakfat som jag hade alla mina smycken i och jag la bara ner de 4 armband jag använde regelbundet och i andra hamnade de 2 mest använda ringarna och de örhängen jag byter mellan.

Dock fick jag världens finaste örhängen av V i försenad födelesedags present så nu är det svårt att slita sig ifrån dem...Men ibland är det kul att skifta. Kakfatet hamnade i skåpet under tv'n.Lättåtkommligt och bra!

Idag var det jobb 930-15 (lyx!) och vid hemkomst blev det dammsugning av övervåningen, nerfiling av naglarna och inhandling av världens äckligaste te!Inte att rekommendera.Kvällsro från Figs.Blä!

Skall lägga mig och läsa en stund innan jag somnar för natten- i morgon är jag ledig och då skall jag dammsuga där nere och åka till Gbg för fika med vackra Isak <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0