Random pictures.

Jobbarveckans sista dag i morgon!LYCKA.Skulle haft ett extrapass på lördag 9-19 men jag skall på en hejdundarande fest på Valand på kvällen så jag kände att eftersom jag inte förlorar något på det så ger jag bort passet.Det suger lite i snåltarmen men jag har fått förlängt pass nästa söndag istället så jag tröstar mig med det.

Idag var jag inne och hjälpte till i cafét bara 12-15 och sedan kom mammi o hämtade mig,Madde och Marie o så åkte vi på julmarknad på Tjolöholms slott utanför Kungsbacka.Mysigt men verkligen inget jag rekommenderar folk att lägga pengar på!Vi hade fått gratisbiljetter av jobbet så därför gick vi dit och vi är glada att vi inte betalade för det var ingen alls något speciellt.

Livar upp detta trökiga inlägg med random (ännu trökigare) bilder från ajphånen.


(Veckan bjöd på sol, onsdagsfika o mys på julmarknaden)

(Letat fram mina Ubermoderna BjörnBorgmoonboots från 9an till lördagens fäst och den mer normala bilden tog jag o skickade till V då jag har på mig de stövlar han köpt åt mig i Istanbul)

Vi hörs under helgen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0