SÅ J*VLA GÖTT ÄR DEET!


Igår kväll var en såndär jobbig kväll igen, när man ligger och tänker allt.Även det man inte får tänka tänker man...Och en tanke slog mig.Nu jävlar är det dags!Jag orkar serriöst inte leva med mig själv på detta sättet, hur jag misshandlar min kropp med all jävla skit hela tiden.Det är ju helt sinnes.Nu är det slut.På rikigt, målet är att ha gått ner 2 kg tills nyår...det borde man ju klara...sedan är målet 2kg till januari's slut, och 2 kg till februari's slut...toalt 6 kg...jag har minst 9 som jag verkligen verkligen vill ha bort...jag mår inte bra i min egna kropp.I början vet jag att det kommer vara piss.Men idag efter jobbet drog jag på mig träningsbyxorna istället för mjukisbyxorna och jag inväntar BiggestLooser 1900 för jag ääälskar att träna till det programmet!Kan dem kan jag!Nästa vecka gör jag något jag aldrig gjort förr.Jag tar mina 1000:- sparade kr och köper ett 10klippkort på Sportlife för 450 kr...Vi har både cyckel o crosstrainer här hemma men jag vill ha ett kort där med så jag kan gå på bandet osv...Jag skojar inte längre.Jag tänker hålla fast.Inget mer gotta förrän julAFTON och inge mer "äsch jag råkade äta en chokladbit nu föll allt ur balans så jag kan lika gärna fortsätta äta onyttigt"...Anledningen är att jag såg dessa bilderna från sommaren 2010 och insåg hur smal jag var, trots att det "bara var 8/9kg"...



Understa bilden är från Istanbul...ser nu hur "krallig" jag är i jämnförelse?Jag vill få min kropp att må lika bra som den mådde, av vikten!!!, sommaren 2010...Där med bastU!

Ps. I morgon skall jag till sjukgymnasten för armen- sjukt tacksam att det gick så fort!
<3


Kommentarer
Postat av: maria

HEJA HEJA :) Jag införskaffade mig också ett gymkort i förra veckan. Det kan man verkligen se som en investering! Har man betalt för något kan man ju inte heller skita i att utnyttja det, så det är bara att köra =) Lycka till!

2011-12-03 @ 15:39:29
URL: http://marusschka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0