Vah så kreativ jag kan vara!!!!


Ta en strumpa i samma nyans som ditt hår (eller köp en "bun" på typ Glitter/Kicks men jag ville pröva först om mitt hår ens gick runt) och klipp av tå-fjutten.

Rulla strumpan till en donut- dra i den titt som tätt så den blir tajt-när du kommer till änden så vik den över rullen och blir det tyg över så klipp bort det.TADAAAAA en donut!

Sätt upp håret i en vanlig hästsvans och trä donuten över-böj huvudet så du tittar ner i marken och fördela håret över donuten så den täcks helt.Sätt en tajt toffs som håller det delade håret på plats.

Du får massa hår-ändar över som du samlar ihop till en liten toffs (jag har rätt kort hår så jag har inte så långa ändar vilket egentligen gör det fulare men det funkar ändå!) rulla ihop ändarna (om du har långt hår är det snyggt o låta dem hänga ner också) och "putta in mellan donuten o huvudet"- sätt en till toffs och POFF- där har du en snygg enkel frisyr...Som ni ser på sista bilden blev inte min jättebra då strumpan syns men ni förstår sjävla meningen.Ap enkelt för tillochmed jag klarade av det och jag hatar allt var hår o fix heter!Ni får ursäkta att håret inte är fräscht och fint men what the f*ck det är söndag!

Vet att många tjejer här i Svea har en donut eller "bun" och jag har alltid tyckt det sett så fint ut så idag gick jag in och kollade på internet hur man gjorde och sedan gjorde jag ett bildspel åt er...:D Bilderna är halvkassa för lillebror tyckte det var aptråkigt att stå och vänta och fota :P

Det är sånt här som man gör när man är uttråkad OCH försöker hålla sig vaken.
Missa inte inlägget nedanför om gårdagens bravader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0