Vardagslyx!!!

Idag vart det jobb 930-1500, jag som skulle suttit i kassan fick istället vara i cafét vilket jag MER ÄN GÄRNA är så det var självklart att jag bytte när R frågade mig!Åt super god soppa i cafét idag- thailändsk sådan med kyckling och ingefära och korriander bla- ubergott!I morgon skall jag dock göra något som slår att stå i cafét- jag är ledig!

Mammi hämtade mig efter jobbet o vi införskaffade middagsmat och jag tog 2 tuber kletost till som jag efter hemkomst gick upp och skickade iväg till min skatt i militären- nu är 3 stora paket havreknäckebröd, 4 räkost, 1 renost och 1 kräftost på väg till Turkiet!Hoppas (har alltid gjort det förr) det kommer fram utan problem!

Mamma och jag köpte masas frukt förut som jag gjorde till en fruktsallad som vi skall mysa med ikväll...Jag vet inte varför det känns extra lyxigt att blanda till en fruktsallad- jag menar jag äter frukt varje dag i princip så varför är det godare att dela den och blanda den i en skål?

Idag blev det massa av vitaminer med röd grape, kiwi, äpple, clementin, päron och sedan innan servering skall bananer delas ner!MUMS!!!Till det unnar jag mig lite kesella vanilj och "Arga snickaren"...Mums helt enkelt!

FÖRSÖKTE LÄGGA UPP EN BILD MEN MISSLYCKADES TOTALES!!!JAJA GOTT SER DET UT ATT VARA IALLAFALL <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0