Gravid.

Givetvis har jag inte glömt att jag även i oktober återigen kommer att bli tant- dock är det kanske inget som gynnar mig mer än i att jag kommer gråta av lycka för din skull Sandra...Det var lite så jag tänkte.Och då får vi inte heller utelämna Amanda Maria Malm som faktiskt kommer ploppa ut en prinsessa om bara några dagar...Jag väntar med spänning på båda miraklerna och ja- jag längtar ihjäl mig efter att få hålla era korvas i mina armar...

Amanda vet vi ju redan, eller läkarna säger iallafall ;), att det blir en liten prinsessa och jag ska hålla alla mina tummar och tår nu att Mackan inte behöver opereras (Amandas prickskytt)...Sandras korvas är ju en överraskning men får jag önska Sandra så önskar jag mig en flicka även där då min gris behöver en syster :D Dock har du ju många år på dig fram över att baka till en flicka om det inte skulle bli så denna gången så huvudsaken är att bebusen har 10 tår och 10 fingrar...

Önskar er båda massvis av lycka till på era förlossningar- ni vet att ni klarar av det för ingen har så starka vänner som jag!

<3


Kommentarer
Postat av: Sandra

:) Jag var ju bara tvungen att jävlas lite, du om någon vet jag ser fram emot bebisarna som komma skall snart!! Ses på lördag love!

2011-09-07 @ 19:14:00
URL: http://sandrap.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0