Min mage gör ont!

Vilken vecka det har varit!Med missat jobb i onsdags, hel ledigt i torsdags med fika med Isak och bästa middagen hos Kristina och jobb i massor på fredagen...Mina matvanor blev inte som jag ville förra måndagen så i morgon kör vi då min mage strejkar OCH jag får så mycket mer ont i mina leder när jag äter onyttigt- läste på internet förut idag att vetemjöl (glutenprodukter) kan försämra dina leders smidighet om du redan har problem med det...Tåls att tänka på.Dessutom skall jag ju ner till min prins i oktober och skall vara tipptopp...(oj jag ser vad ni tänker- men det är inte för HANS skull utan för min egna som jag vill känna mig fräsch och inte som nu- svullen och pluffsig)...:D

Helgen var superb!Jag jobbade 09-15 i lördags och sedan fick jag skjuts av Paulina på jobbet bort till tåget så jag slapp gå i regnet...Han med ett tidgare tåg till Gbg och så även ett tidigare tåg till Alingsås!Ringde Sandra med halva kroppen i dörröppningen på Alingsåståget och frågade om det var okej att jag tog ett tidigare tåg- ville inte gärna sitta i Alingsås i typ 1 timme ifall hon var någon annan stans...Men det ordnade sig så jag var i Alingsås 1630 istället för 1730...Bra jobbat!

Hemma bakom de trygga 30 skyltarna blev det mys med min gris (som är inne i sin 3års trots vilket får mig att inte vilja ha barn :P) men Sandra själv är så fin med sin mage så den delen får mig att vilja ha barn mer än någonsin!Vi åt apgod middag, för mycket, och sedan blev det dipp o tacochips/gurka...Möms!Som vanligt pratades det i köket en heeel del och kaffe på det!Dock gick vi och la oss redan vid 2230 men hey! hon är hög gravid och springer efter en knodd hela dagarna och jag jobbar jämt så ingen av oss tar illa vid sig av våra trötta ögon!Vi behöver inte låtsas när vi är med varandra och det är de vännerna jag beundrar mest.

Mamma och pappa kom efter mycket om och men fram till Stora Mellby då de varit i Vara hos farmor och farfar på kräftis och strax innan 1500 var vi hemma i Lindome- det blev en macka och kaffe efter Coopbesök (berätta inte för någon!)Och nu har jag och mamma lunkat runt på våran 4km's runda...en runda som måste få mer besök från och med i morgon, min kropp mår inte bra och då mår inte jag bra heller...men en närmre uppdatering om detta utlovas i morgon innan jobb 1600-2100...Fjanttimmar jag fått men alla timmar är bättre än inga givetvis!

**The world will never forget 11.09.01**


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack för en toppenhelg! Dock är det faktiskt 50-skyltar;)

2011-09-12 @ 05:31:16
URL: http://sandrap.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0