Wabaam!

Gah vad jag längtar till många saker nu!Först längtar jag tills i morgon då jag skall få jobba igen- det är inte hälsosamt att låta Malin Cecilia Pettersson vara ledig!Blir sur och irriterad över minsta lilla.Jag skall vara på jobbet och därmed bastuu!!!

Sedan längtar jag tills på torsdag då jag skall få möösa med min finaste vän Kristina!Lite mat och fruktsallad utlovas- jag kanske skall införskaffa en flaska vin?(Säg nej om du misstycker!!!)Och sedan ska vi bara mysa!Levande ljus och bladderbladder.Saknar dig!

På lördag skall jag först jobba efter mycket om och men, sedan efter det skall jag (om planen håller Lindaa?) åka upp till Alingsås, eller i skogen utanför Alingsås, tillsammans med tidigare nämnda Linda, och sova över hos BÄSTA mamman Sandra!Gaah kan man ha en bättre vecka?!Jag älskar dessutom att jag och Linda får talk-time i bilen (?) upp och att jag sedan får tillbringa sååå mycket tid med 2 av de finaste flickorna på jorden...Väldigt pepp-inlägg detta men what the f*ck- Im happii!Dessutom är ju min gris närvarande såklart och jag saknar honom!Kram-kalas!!!

Lite längre fram har jag att längta till oktober- en månad med min födelsedag och en underbar tripp till Turkey och min man!Kanske tillochmed en visit till soliga Side om pengarna räcker...men prio är resan med skatt!

Som jag längtar.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken toppenvecka du har framför dig!! Ohh vad vi längtar tills lördag! Men du glömde inte att det föds en prinsessa/prins i oktober?;) MISS YOU!!

2011-09-06 @ 20:08:12
URL: http://sandrap.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0