A a a a a alanya!

Gar dagen spenderades som sagt i Alanya och vikket mysbesok det blev!

Var framme srax innan 11 och mote upp J o barnen pa stranden dar aven Turk-Malin o hennes barn va o bada <3 Det blev en glass o prat i skuggan innan vi gick hem o at vafflor med sylt och gradde hos Jessica. Jag dor va gott!!! Bus i form av legobygge, Atakan byggde o jag fick bara titta pa, boklasning i sangen och filmtittande i soffan.

Jessica larde mig dessutom att virka- och det mina vanner ar inte daligt for en san ohandig person som mig!!! Blev alldeles till mig och har bestamt mig for att verkligen forsoka lara mig sa innan hemfard gick vi o kopte ett gratt garn och en virknal som far aka med hem! Besok pa GylleneMasen blev det och McFlurry till efterratt- snacka om matt! Satte mig pa bussen efter 18 och var hemma strax innan 20.

İdag gick jag upp med Veysel, drog pa mig bikinin och har hangt pa stranden 0820-1130 och BARA solat baksida/sidorna!!!Hejja mig. Hatar att sola ryggen men efter Vs rast skall ja tillbaka o fa lite farg i ansiktet med. Har ju onsdag och torsdag att gora likadant pa, sen pa fredag ar V ledig o da skall har grejas sa da blir det ingen strand.

Dessutom har vi varan 4 ars dag pa fredag som vi skall forsoka fira pa natt vis- men mest av allt skall vi bara vara tillsammans varje minut da det arin sista dag har nere...pa lordag gar planet hem till Sverige o det ar med konstiga kanslor jag aker hem- men jag gor det for framtiden!

Nu skall jag vika tvatten jag hangde innan stranden i morse och kanske krypa ner brevid skatt 20 min innan back to the beach!

Puss
(inlagget ar skrivet fran Vs mobil o darfor ser det ut som det gor!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0