Att vilja eller inte vilja...

Åh vilken underbar dag det varit idag! Trots att klockan ringde 0900 på min lediga dag så har jag haft en kanon dag!!!

Jag mötte upp Densan vid hamamet, efter att ha hängt tvätten snabbt som blixten, och jag köpte med mig frulle på vägen till beachen. Där hängde vi, badade, solade!, drack deras überbara icecoffe och pratade massor tills V kom och hämtade mig. Iväg till Manavgat for vi- för att skaffa älsklingens pass!!!! Wiiii. Det blev döner och snicksnack i skuggan tills hans bilder blev klara och sedan skattekontoret osv...15 dagar skulle det ta tackvare bayram (turkarnas motsvarighet till påsk/jul)

Vidare till Migros och inhandling av kvällens tacomys. Äääälskar Migros! Vårat Ica Maxi i princip <3 Hemma blev det degelideg i soffan och vid 7 plingade det på dörren och Denise joinade oss för prat, mat o mys.

Nu sitter vi på balkongen, fullproppade av tacos o färsk frukt till efterrätt- Denise har jag följt hem och kramat om en sista gång med löfte om att det INTE får dröja 4 år innan vi hänger igen....

Nu är det dags för sängen och sedan väntar en jobbelijobb dag i morgon i ett Side som redan känns lite tommare...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0