Doctor doctor

Återbesök idag. Klipp klipp med saxen. Bort med det gamla bandaget. 7 fräscha stygn. Inte. Äckelpäckel. Men enligt läkarn såg det bra ut. Skönt det. Fick antibiotika att svälja varje morgon och kväll. Och order om att ta av bandaget varje morgon och kleta på ny antibiotika kräm. Så bild kommer i morgon. Hoho. ;) Annars är det varmt igen. Torra vindar blåser torr luft i ansiktet på en. Och jag har fått nog. Av allt. Det enda som får mig le är min bästa vän och bättre halva. Har aldrig känt mig så ensam och utanför. Jag vet att jag valt/väljer det själv. Men allt jag bryr mig om är att vi skall må bra tillsammans. Jag o han. Vilket vi gör. Helt otroligt vilka band vi har. Malin har blivit vuxen. Kanske tråkig i andras ögon. Men vuxen i mina egna. Prioriteringar krävs i livet ibland. Jag ångrar aldrig något jag gjort- livet här nere har gett mig allt. Men vi är redo för något annat- något bättre. Nothing else matters <3


Kommentarer
Postat av: Maria Kusin

Tänker på dig- ofta. Kram

2012-08-10 @ 15:10:29
Postat av: Maria kusin

Tänker på dig- ofta. Kram

2012-08-10 @ 15:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0