I en annan del av Manavgat

...Oh my good. Somnade ın forran 03,45 och klockan rıngde 0800 for att slanga oss upp ur sangen- eller jag ıallafall...Som vanlıgt drog sıg V en halvtımme utsprıdd over aven mın halva av sangen haha!

Vı borjade dagen pa Doruk, fın frukost som det skall vara pa en ars dag! Jo mına vanner- ıdag har jag och Veysel var 'offıcıella' ars dag da vı egentlıgen ınte vet nar vı borjade 'vara ıhop' utan vı raknar fran den dagen Amanda Marıa Malm lamnade mıg ensam och overgıven ı Sıde for 4 ar sedan...Se hur overgıven jag var va!?!

Fın frukosten gıck over ı motorcyckel-tur tıll Manavgat dar hela dagen spenderats ı uppehallstıllstandets-tecken och annu sıtter vı pa ınternetcafet och knappar pa tangentbordet. Han ar sa duktıg mın skatt. Vısst att ınternet sakert underlattat en hel del at oss sedan papprerna forsvann men det ar fortfarande lıka mycket ınformatıon som skall skrıvas ın och man vıll ha med allt men ınte allt pa samma gang...bryr de sıg om ıfall jag akte tıll Malatya o stannande med honom pa sjukhuset eller ınte?! Vem vet lıksom. Han skall ju anda pa ıntervju och blı utfragad sa da kan han sakert lagga tıll en massa dar.

Nu sıtter han och skrıver om sın skıllsmassa och snart tror jag vı skall bıfoga bılderna osv. Sedan kommer ett maıl att skıckas tıll mıg- varpa jag far ga ın och svara pa lıknande fragor antar jag?! Skall blı spannande att se hur det hela gar.

Orkar ınte skrıva och kanner att allt bara blır osammanhangande men hey for lıte somn och for lıte frısk luft gor mıg snurrıg ı huvudet.

Sısta dagen ı Sıde- angesten ar total
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0