Bakslag bakslag hela tiden bakslag.

FAN HELVETES JÄVLA SKIT. VARFÖR SKALL DET ALLTID VARA NÅGOT- VARFÖR KAN DET ALDRIG BARA FÅ VARA BRA. JAG SKALL VARA FYLLD AV KÄRLEK OCH GLÄDJE JUST NU ÖVER ATT JAG SNART FÅR ÅKA TILL MIN ÄLSKLING. MEN ISTÄLLET HAR JAG ÅNGEST. SÅ JÄVLA MYCKET ÅNGEST. HANS MAMMA ÄR SJUK OCH DET PÅVERKAR SÅKLART MIN SKATT ENORMT OCH HAN BLIR HELT NOLLSTÄLLD. TOTALT NOLLSTÄLLD. OCH DÅ BÖRJAR MALINS HJÄRNA SPÖKA OCH DET ÄR INTE LABAN SOM SPÖKAR UTAN RIKTIGT ELAKA FULA SPÖKEN SOM HITTAR PÅ DET ENA EFTER DET ANDRA OCH TROR OCH TYCKER OCH TÄNKER "TÄNK OM"....JAG HATAR ATT VARA DEN JAG ÄR- JAG HATAR ATT VARA DEN SOM TÄNKER OM- HEEEELLA TIDEN...JAG ÖNSKAR JAG VAR EN SÅN SOM INTE TÄNKTE ALLS.

Kommentarer
Postat av: Maria kusin

Du och jag är väldigt lika. Vi är sådana känsliga människor. Det är i mångt och mycket positivt men kan ockspå vara så otroligt jobbigt. Vi tror att om han eller hon är sur så måste det bero på mig.. Eller som nu i ditt fall med V. Jag är säker på att hans känslor för dig är detsamma. Han är bara orolig för sin mamma. Men som sagt jag förstår hur du känner. Och det är jobbigt.. Nu är det inte långt kvar tills du åker och få krama och stötta på nära håll.. Sköt om dig fina Malin

2012-02-19 @ 20:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0