Cashing...

Blir dum i huvdet på mig själv. Samtidigt som jag känner WTF! Nu blir det inga mer kläder dock. Nu är det nog!
Jag skall köpa 1 till räkost, 2 stegräknare och rakblad sedan är jag färdig.Nu ljög jag- jag måste hitta en necessär som den på bilden här nedanför. Har velat ha dem APlänge, dem är från jobbet- idag när jag skulle köpa en stor OCH en liten- så är den lilla slut.Vi har haft dem jäääättelänge men "nej jag väntar"...snacka om surt.


1.necessär från maxi 69,95:- 2.tshirt i "genomskinligt tyg" 149:- 3.svart linne med spets på framsidan 149:- båda två från Lindex
4.Eagel-head 59:- Åhléns

Sedan klippte jag som sagt av ärmarna på min jeanskjorta och prövade att rulla upp ärmarna som tjejen på bloggen gjort med en tshirt. Eftersom jeanstyg är lite grövre är det nog bättre att rulla när den är tvättad och blöt.Så det får bli att rulla en gång ordentligt efter tvätt- sjukt snygg blev den iaf!Najs till conversen, svarta shorts och pilotglajjorna <3 SOMMAR!



I morgon skall jag jobba 15-20, torsdag är jag ledig och då skall jag ha kvalitéts mys med Linda och sedan jobbar jag fredag, lördag och söndag kör vi sista dagen!Woopwoop.

ps.prövade tshirten med paljetterna ihop med trasiga jeansshorts. JAG DÖR VAD SNYGGT!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0