Förkyld

Vaknade utvilad klockan åtta i morse men frös som en gris och var täppt i näsan som tusan. Bror o jag hade bestämt dejt på Frölundatorg som fick avbrytas för att jag började må ännu sämre och kände mig helt vimmelkantig (otroligt sött ord tycker jag!)...Vi skyndade oss att köpa två prinsessbakelser dagen till ära och sedan marsch hem! Ringde till jobbet oxå, världens bästa Sara som är så lugn och omhändertagande sa lugnt att det ordnar sig. Så vi tog bilen hem, åt lunch och avnjöt en kaffe och en sessabit i solen. Dock var jag inlindad i 2 filtar och tjocktröja. Solen är min bästa vän så även om jag så skulle ligga på min dödsbädd hade jag bett dem rulla ut mig i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0