OKej?!

Eftersom det verkar vara fett svårt att kommentera på min blogg och Sandra vart den enda som lyckades med det så vann hon...Hon var väldigt nära också 2400 handlade jag för- +550kr på SkoBoo (Louise vi kommer ha jävligt snygga skor du och jag!) Och vad handlade jag då? INGENTING det är det som är jobbigt. Eller jo okej då.


Shorts med skärp, blommig tshirt,vit tshirt med text skriven ÅT mig,blus med kattor på.
7 par kallingar till <3, 10 trosor till mig och en tröja som när jag kom hem upptäckte att det vart en oljefläck på- tvättad här på bilden och nu efteråt syns den inte om man inte vet om vart den varit. Förstår ni?

Detta åkte också med hem;
Liten förpackning våtservetter
2pack rak-gél
2 hårspray till <3
Ljusstaken såklart!
Tavlan till bebis
2 musikmobiler en till bebis och en till Novalie <3
Skoskavsplåster
Brämhults jos ?
Solskyddsfaktor 15
After-sun
5pack strumpor
2 linnen till Kristina
4 klädrullar till butiken
1 stor(!) miniräknare till butiken
2 räkost till <3


Uniformen för i sommar- någon som är avundsjuk? ;)
Pssst- skorna är från Ecco och Louise (min kollega i butiken) är dökär i dem så nu hoppas jag faen dem är bra för Malin har aldrig förr betalat 550:- för ett par sandaler! (Ord. pris i vanlig butik runt 990:- så jeje)

Känns som om jag glömt något- för hur kan detta lilla bli den stora summan? Men det är faktiskt inte SJUKTbilligt på Gekås som det en gång var- för er, läs Amanda, som kommer 1 gång vart 4 år så är det SUPERBILLIGT men för oss som varit med från start vet att priserna ökat såklart...Men dem är fortfarande billiga. Och dessutom är det inte bara handlingen som är rolig där inne- hela dagen blir en utflykt och utflykter gillar väl vem som helst?Nästan.

Nu skall jag vänta på att prins Ali skall ringa upp efter det stora derbyt Galatasaray-Besiktas...Senaste uppdateringen från Besiktas fans sida på Facebook vittnar om ett förhoppningsvist glatt samtal!!! Pratade med han innan jag åkte till jobbet vid 1230 och då sa han att allt var bra med honom och hans mamma, men sedan när jag kom ut från jobbet så såg jag att han hade ringt en gång runt 16...Ringde upp men vet att matchen startat då så han svarade inte, hoppas bara det är pga matchen så det inte har hänt något. Nu måste mamman bli frisk! Han har så mycket planer i huvudet min skatt att han inte har tid med en sjuk mamma- låter jätteelakt men han måste stanna upp allt sitt om hans mamma är sjuk- det bara är så. Och jag hade gjort exakt likadant om det var min mamma det handlade om.

Det blir nog en film nu!Har ju inte sett klart alla vi hyrde i fredags!
Puss


Bjuder på bilden av min pappa som som sagt varit ute kvällen innan- gick förbi en bänk och tyckte någon snarkade...Såklart att det var min pappicoulo!



Kommentarer
Postat av: Louise i Turkiet

Du kommer älska dom!! De gjorde ju jag i två år och grät en skvätt när jag slängde de megaanvända skorna. Nästan.

Såg dom i stan idag och priset ligger egentligen på 800 kr...så det kändes bra att hitta dom billigare tyckte jag.



Kraaaam

2012-02-27 @ 01:31:35
URL: http://louiseiturkiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0