Omringad.

Precis så känner jag mig. Omringad om underbara människor som trots att vi inte pratar varje dag och jämt och ständigt så finns ni där. Som små änglar som viskar läkande ord när dem behövs som mest. Jag älskar er alla. På mitt egna lilla sätt så finns ni alltid i mitt hjärta och jag hoppas ni vet vilka ni är. Man säger ofta "jag finns alltid här" men få som faktiskt menar det dem säger. Men jag vet. Jag vet vilka ni är. Jag vet att ni alltid finns. Och jag hoppas ni vet att jag alltid finns. Jag är alltid på eran sida. Det hoppas jag att ni vet. Idag pratade jag med min fina på morgonen, han var på jättebra humör- mamma är hemma från sjukhuset, pappa är som sagt i hemmet och han skulle gå och boka sin bussbiljett tills på fredag morgon. Och han berättade om vädret och sa att han satt i tshirt i solen och drack te...Han lät "uppfriskad" om man kan använda ett sånt ord. Han lät nästan glad på riktigt. 17 dagar tills den 10 mars och 10 mars åker jag.

"alltid lika jobbigt men jag vet ju att du kommer vara där du vill vara."
<3


Kommentarer
Postat av: sandra

<3

2012-02-21 @ 09:41:55
URL: http://sandrap.bloggplatsen.se
Postat av: Maria Kusin

Jag känner igen mig så mycket i dig och hur du är som person. Hur du tänker och hur tankarna ibland verkligen kan få en att må dåligt.. Fina kusin DU finns i mitt hjärta och i mina tankar ofta.Sköt om dig. KRAM

2012-02-21 @ 15:32:03
Postat av: Louise i Turkiet

Naww va gullig du är. Och jag gillar att prata i telefon med dig även i Sverige höhö :) Glöm inte att du får bo hos oss när du känner för det. Jag menar, övernattningar är ju bara kul. Extra mycket popcorn och chips dom dagarna har jag hört.



Och du ska vara blond för du passar så sjukt bra i det :) Och snart blir det lite ljusare slingor i mitt hår så att jag inte är kålsvart i huvudet.

KRAM!!

2012-02-21 @ 19:14:25
URL: http://louiseiturkiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0