To do nothing

Det där med att inte göra något alls är inte direkt Malins melodi. Ja jo jag har inte gjort något idag men nu på kvällen är min kropp så rastlös att jag får ångest! Idag har jag valt ut de klänningar som skall ner i väskan, bharna är kollade och de väskor jag vill ha med mig är framtagna. Hör och häpna åkte vi till Maxi och där mina vänner hade vi erbjudande på knäckebröd och Marabou! Kalas. Självklart slank smemlor med hem!!! I morgon skall jag mysa lite med Madde och sedan skall jag till Göteborg och mysa med Isak. Nu skall jag låta världens godaste after Sun torka in och sedan blir det kanal5 för hela slanten! Ps. Jag har bloggar MASSA åt er idag Amanda och Thess ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0