Visste du att...



1. Hur gammal är du om fem år?
…ångest…29 år!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
Min fina mamma <3
3. Hur lång är du?
I passet står det nog 167 cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett?
SexAndTheCity
5. Vem ringde du senast?
Veeem tror ni?
6. Vem ringde dig senast?
Missat samtal från Amanda, räknas det?
7. Hur löd det senaste sms:et du fick?
”Du skall bara veta att du är typ en av de absolut mest äkta och älskvärda människor på denna jord. Tvivla inte på dig själv. Du är BÄST"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
S M S a
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Giftiga.
10. När såg du senast din mamma?
För 20mintuer sedan <3
11. Vilken ögonfärg har du?
Blå
12. När vaknade du i dag?
08.53 exakt samma tid som igår- sjukt!

13. Vilken är din favoritjulsång?
O helga natt, Viskar en bön, Decembernatt…Listan kan göras låång!
14. Vilken är din favoritplats?
I solen, hemma och sovandes med min fina skatt
15. Vilken plats föredrar du minst?
Väntandes på tåg, buss, spårvagn i regn och blåst.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Oj det är jättesvårt att säga, men jag hoppas att jag och V bor här i Sverige tillsammans- men det är ordet
tillsammans som är viktigast för mig.
17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret, jag var (och är fortfarande lite) jättemörkrädd!
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Haha min kollega Maria när hon prövade de nya arbetskläderna som dem skall få- TACK GODE GUD ATT JAG SLUTAT DÅ
19. Hur stor är din säng?
120 cm
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Utan här hemma, såklart med underkläder- påklädd hos andra
22. Hur många kuddar har du i sängen?
Har alltid haft två innan men jag har köpt en såndära bra kudde för nacken så nu behövs bara den.
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett. Men två länder.
24. Vilka städer har du bott i?
Lindome ooooooch…Lindome? Side i Turkiet givetvis.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor, jag älskar strumpor!!!Det är ren orgasm att ta på sig strumpor från att varit barfota.
26. Är du social?
Kommer tisdagar efter måndagar?
27. Vilken är din favoritglass?
Magnum Beyaz <3
28. Vilken är din favoritefterrätt?
Negerbollarna som bagarna på jobbet gör!
29. Tycker du om kinamat?
N-ja
30. Tycker du om kaffe?
Gud ja!
31. Vad dricker du till frukost?
Kaffe, vatten eller juice…
32. Sover du på någon särskild sida?
Särskild sida i sängen eller på en särskild sida av mig själv? Bäst sover jag på mage med armarna under kudden precis som min pappa!
33. Kan du spela poker?
Jag har ALDRIG spelat poker så den frågan kan jag inte svara ärligt på.
34. Tycker du om att mysa/kela?
All thats needed.
35. Är du en beroendemänniska?
Jag är beroende av massa saker, närhet, kärlek, bekräftelse, att äta gott, att prata med min mamma, mobilen och tillgång till nätet...
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej jag tror inte det.
37. Vill du ha barn?
Om jag är så lycklig att jag kan få barn så vill jag verkligen verkligen ha det.
38. Kan du några andra språk än svenska?
Änglish såklart, lite spanish, turkiska…Sedan slänger jag mig med lite ryska och tyska ord då och då ;)

39. Föredrar du havet eller bassäng?
HAV <3
40. Vad spenderar du helst pengar på?
Allt utom räkningar.
41.Äger du dyrbara smycken?
Njaa har några guldsmycken har jag…
42.Vilket är ditt favorit tv-program?
Tittar inte så mycket på tv faktiskt, men den är ofta på som sällskap. Tisdagar är min enda riktiga tvdag med ”Sitcom Tuesday” på kanal5. Sen ÄLSKAR jag BiggestLoser både Sverige och USA,
43. Kan du rulla med tungan?
Jao.
44. Vem är den roligaste människan du känner?
Jag tror jag får svara Amanda. Fast Kristina är också hysterisk rolig…Tuff choice.
45. Sover du med gosedjur?
Nej inte numer men jag har alltid sökt tröst hos min nalle, även i vuxen ålder.
46. Vad har du för ringsignal?
”Gitarriff”  
47. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja då mamma har nog sparat det ena och det andra
48. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Min handsalva från ACO har rött lock.
49. Flirtar du mycket?
Alldeles för lite
50. Kan du byta olja på bilen?
Kan och kan, det är väl bara att ladda hem en app och läsa på och sen hälla på. ;-)
51. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Lite svårt eftersom jag inte ens har körkort.
52. Vilken var den senaste boken du läste?
Började läsa en av Stig Larssons böcker men slutade med den. Började läsa Koranen men har fortfarande inte tagit mig igenom den…Förr kunde jag alltid läsa en bok i veckan men jag har änna tappat känslan.
53. läser du någon dagstidning?
Nja bläddrar i GT ibland.
54. Prenumererar du på någon veckotidning?
Inte längre men körde på Amelia en lång stund
55. Dansar du i bilen?
Ja det händer väl ibland.
56. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Alltid MixMegapol!
57. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
När jag räknade ihop alla räkningar denna månaden.
58. När var du i kyrkan senast?
21/5 på Hannas fina barndop!
59. Vem var din favoritlärare på högstadiet?
Definitivt min Solärare Eva Lind! Annars min mattelärare Hasse!
60. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt tror jag. Haha en gång skulle jag och mina två grannar Bea och Matilda tälta på våran baksida- vi var jättepeppade men det gick ett rykte om att det var någon galning som gick runt (någonstans i Sverige) och högg med en sax rätt in i tält…Så vi skrämde upp oss själva något enormt och det slutade med att vi alla sov på golvet inne hos mig. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0