Bästa

Jag vet att alla säger att "min kille är den bästa i världen"Men att jag inte dog lite under vårat samtal idag.Han var glad och sprallig och skämtade massa om allt möjligt.Vi pratade lägenhet,pengar,jobb,Sverige och födelsedags presenter. Han sa att han inte behövde något paket då han redan fått den bästa för 4 år sedan, när jag fråga vad jag gett honom sa han att det inte var ifrån mig- varpå jag tänkte på hans dotter som är född 12 mars o V 13 och sa att "ja hur skall jag toppa den presenten"...Då svarar min gubbe att "nae jag vet vad du tänker men det var inte det jag mena,för hon var ingen present- henne har jag ju gjort själv (med humor i rösten för er negativa bitter*****r som läser ;)) för den bästa presenten har jag fått av Bengt och Gitti"Jag skrattade och undrade vad som hänt?När blev han romantisk?"No but älskling you know Im finishing army now and Im starting to going back to beeing normal".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0