I want you to know...



Det blev som sagt att jobba 9-15 (segaste 6 timmarna ever då det var halvdött i butiken!), sedan körde svägerskan mig till bror's jobb, vi tog tåget till Göteleborg och shoppade oss en ny äggklocka på Clas Ohlsson's och sedan gick vi till det berömda Starbucks som öppnat här på Centralen i staden. Sjuuukt överskattat ställe. Kaffet är MINST lika bra på EspressoHouse men vi ville ju såklart hypa vi med så vi stod i kö i kanske 10 minuter, nej det gjorde vi inte- kö'n var låååång men inte värre väntan än på ESPH i lunchrusch och sedan fick vi vänta ytterligare några minuter på at få kaffet. Roligt att när dem öppnar ett nytt Starbucks kommer det personal från fancy America och lär upp den svenska personalen så när vi stod i kö kom en tjej med menyer, pratandes på engelska, för att vi skulle hinna bestämma oss till's vi kom fram. Sedan ropade dem på engelska till varandra bakom disken. 8 pers var det som rörde sig där bakom. Snacka om hypat!Vi och alla "småbarn". Nu har vi gjort det och kan återgå till att supportra älskade älskade EspressoHouse.

Direkt från fikan till gymmet!STOLT :D Körde endast bandet idag- 15 minuter PWuppvärmning, 15 minuter PW i backe och 20 minuter jogging...ännu stoltare!Älskar känslan av att klara av mer och mer för varje gång. Nu kommer det nog dröja innan jag tar mig till gymmet då jag som sagt kommer jobba rätt hektiskt.

Nu blir det strax BiggestLooser Sverige och sedan sängen. I morgon jobb 0930-1930. Heerligt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0