Ledig torsdag2

AMANDA JAG RINGDE INTE IGÅR FÖR ATT JAG VAR FÖRST HOS LÄKAREN, SEDAN PÅ GYMMET, SEDAN PÅ PROMENAD OCH SEDAN PÅ KUNGMÄSSAN FÖR ATT BJUDA MIN FAMILJ PÅ LUNCH OCH FIRA LITE ATT MIN PAPPA FÅTT NYTT JOBB.SEDAN ÅKTE JAG DIREKT DÄR IFRÅN TILL JOBBET. JAG RINGDE DIG FÖR EN STUND SEDAN MEN DU SVARADE INTE. RING MIG NÄR DU HAR TID!JAG BÖRJAR INTE FÖRRÄN 1600 I MORGON FREDAG. <3

Annars då? Just det! SANDRA- DET ÄR KLAAAAART ATT JAG SKULLE ORDNA FÖR DEN 21/1 ANNARS HADE JAG BARA SAGT ATT JAG VAR SJUK ELLER NÅTT <3

Nu så. På tal om att vara sjuk- jag vaknade vid 04 i natt av smärtan i armen igen. Det är så jävla obehagligt att ni anar inte. I natt gjorde det iaf inte ont i hjärtat och efter att jag lagt mig på värmedynan, svalt ner en voltaren och gråtit 5 tårar så somnade jag om. Vaknade av mig själv 0815 och gick upp ur sängen efter tvtittande osv runt 0900...Såå skönt!Åt som sagt gooodaste frukosten (rekommenderas!) och sedan började vi riva ut julen (kul att jag först tryckte på "H" när jag skulle skriva julen haha!) och vid 2tiden var vi väl färdiga. Fy fan vad granbarr vi har överallt. Stackars, dumma skyll sig själv, Findus katten vart helt full med barr när Fredrik kammade honom och när han ruskade på huvudet flög det barr omkring honom haha!

Efter det omvända julstöket så åkte vill till Mäxi och handlade lite och nu sitter jag här. Har svarat på lite mail, läst ikapp mina follow-bloggar och käkar "jordnöt & nötmix" från Ica gott liv-sortimentet...Fick ju det i min julstrumpa av tomten eftersom han vet att jag inte vill äta godis o annat skräp. Snällt va!?! Mumsiga är dem iaf. Beroendeframkallande till tusen också.

Jag skrev ju ett panikinlägg mitt i natten för någon vecka sedan om att jag inte kommer ha några pengar trots att jag jobbar så jävla mycket och jag skrev också att jag inte skall handla mer "skit"...Vilket jag iof inte har gjort, jag har dock handlat- inte skit, men för 300:- köpte jag 3 nya bh;ar på KappAhl på rean (något jag unnar mig varje år på mellandagsrean och i år tänkte jag inte göra något undantag då en tjej förtjänar nya bh:ar minst 1 gång om året!) och sedan igår köpte jag en, ja förvisso onödig, kofta på Gina för 100:- dock kommer den bli vääldigt användbar till sommaren när det fortfarande är lite kyligt i luften. Sen har jag en grej med mig själv, att inför varje sommar i Turkiet alltid köpa med mig 1 par nya högklackade skor. Jag köpte ett par i somras med, innan jag ens visste att jag skulle åka på semester i 1 vecka (så regeln är väl 1 par nya högklackade partydojjor varje sommar?) och i år var jag lite för tidigt ute bara...För på Nelly.com hittade jag dream-skorna som kostade mig 105:-...WOOP.Om jag nu någonsin kommer få dem.Verkar lite rörigt det här.



Något mer jag kommer köpa till mig själv är trosor, jeansshorts, någon ny top och möjligen ett par jeans jag hittat.Men det innan Turkiet.

Turkiet avfärd är nu planerad till helgen 9-11 mars vilket jag inte alls är 100% för det är en liiten liiiten flicka i Stockholm som kommer döpas då och jag hade så j*vla gärna velat vara på plats. Vi får se men just nu lutar det tyvärr åt det hållet :(

Ikväll skall vi möla räkor och titta på revyn på svt.
I morgon blir det gymmet innan jobbet som varar i 4 timmar men med dubbelt betalt.
Tack och bock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0