Magic 30!!!!!

HALLÅ HALLÅ HALLÅÅÅÅ HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅ IDAG ÄR DET DEN 24 JANUARI OCH EXAKT EN MÅNAD KVAR TILLS MIN FINING SLUTAR MILITÄREN- IDAG, OM 1 MÅNAD, BEFINNER HAN SIG I SIN HEMSTAD OCH PUSSAS OCH KRAMAS MED GUD OCH ALLA MÄNNISKOR. OM 44 DAGAR(!!!!!) ÅKER JAG NER OCH PUSSAS OCH KRAMAS MED HONOM!!!!!LYYYYYYYYCCCCKKKKKAAAA <3 <3 <3 <3 <3 <3



Gymmet gick lika bra som sist- den där drycken gjorde nog ingen större skillnad eller så är jag så inrutad på att träna samma-lika-länge så det blev 15 minuter cross, 15 minuter pw, 15 minuter pw i 10grader, 10 minuter jogg. Och mina biff-övningar på det! Pappa kämpade på också- stolt över att han ens tar sig dit!Duktigt.Nu skall vi bara få med mammi också. <3

Har precis skype:at med fina Therese från le Turkii och det var trevlans som vanligt, saknar henne lite extra mycket bara och det är inte trevligt. Men snart ses vi! Bruden har lyckats få jobb på ett nybyggt Ving resort i Side området och skall inte jobba med oss hos Maria i sommar- hemskt ledsamt tycker vi men GIGANTISKT grattis till fina du!Det är du värd <3

Nu blir det att lägga in alla f*rbannade räkningar och sedan ringa den bästa i mitt liv och önska han "HAPPY 30 dayyyys-day" :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0