Mitt hjärta blöder

Jag är sjuk. Sjuk av längtan efter min skatt. Jag inbillar mig saker, börjar må dåligt, tänker negativa tankar och tror det ena om det andra. Jag förstorar upp saker och gråter om nätterna. Tänker för mycket. Som vi tjejer gärna gör. Just jag har en anledning, han har visat prov på dåliga egenskaper förr och därför tillåter jag mig själv att tänka alla negativa tankar och jag tillåter mig själv att känna alla jobbiga känslor. Jag har ännu inte fått det 100% bevisat att han menar vad han säger. Allt kan, KAN, vara toma ord- vem vet? Alla ord vi uttalat under 15 månader ekar i mitt huvud och jag försöker tänka bort de negativa jag tänker i samband med orden, för så hemsk kan ingen människa vara. Men tanken slår mig om och om igen, att jo- så hemsk kan en människa vara. Men inte han. Varför inte han? Men samtidigt. Extremt långsökt. Som en klok vän en gång sagt till mig att jag kan inte gå runt och tänka TÄNK OM...det kommer tillslut ta död på oss båda.Ingenting har hänt för att detta skall utlösas, det är bara jag som inbillar mig och bygger upp en  Jag är bara stressad över allt som har med det hela att göra. Och rädd. Förbannat rädd för att bli sårad och bli tvingad att erkänna mig själv som besegrad- jag har kämpat så förbannat länge.

I won't let you go.


Kommentarer
Postat av: Louise

Om det är tomma ord så har du försökt iaf.

Om det INTE är tomma ord så har du vunnit ditt hjärta och du har trott på inte bara er två tillsammans utan dig själv också. Om det INTE är tomma ord så kan det hända att ni faktiskt kommer leva livet ut och skaffa er en trädgård tillsammans en dag. Och det hoppas och tror jag på. Kram på dig gumman, du är värdefull glöm aldrig det.

2012-01-27 @ 18:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0