Svett, skratt och skrap

Goooo ledig måndag allihoppa! Hur är det med er? Här är det just nu finfint serrö!

Började med att sova ut lite idag, till halv10 unnade jag mig själv att sova och sedan blev det havregrynsgröt till frulle och mars iväg till gymmet där det blev 15 minuter pw, 15 minuters spring och 15 minuters pw på det- 10 av de 30 minuterna jag ägnade åt pw körde jag bandet på 9.0graders lutning och så skall jag fortsätta göra. Det går inte lika snabbt men det är ansträngande för benen vill jag lova.

Svettigt värre vart det och efter min ansträngning på 45 minuter gjorde jag de övningar jag fått av sjukgymnnasten och sedan då gymmet helt plötsligt låg öde så prövade jag den där "lårmuskel-tränar tjofräsen" några gånger och lista ut hur den fungerar så att jag nästa gång kan brilljera med den igen...

Nu sitter jag här och har Skype:at med min Lala (Therese) som befinner sig hos sin älskade turk. Vi han inte prata så länge då jag skulle ta cellgiftsprover på MVC men en kortis han vi med att snicksnacka.Savner henne's smile och flabb kan jag lova!Cellgiftsprogrejset gick på 2 minuter och nu är jag så uttråkad att jag vill dö.

Utanför faller något vitt puder dem kallar för snö, hade jag inte upplevt det förr i min barndom hade jag undrat vad fan detta va då det är första gången ever i år det kommit såhär mycket! Myspys. Några veckor för sent men HEY!Bättre sent än aldrig eller?

Qinoa sallad har slunkit ner (jag köpte en stor låda igår på jobbet så jag har iiinte gjort den själv) och tja...what else? Ingeting.

Mina skor från nelly.com har fortfarande inte kommit. Dåligt.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0