What size does love wear?

Kungsbacka blev det på förmiddagen med mamma- vi hade en mysig stund även om vi inte är jättepratsamma- hon märker väl när jag mår dåligt och jag inte är pratsam...Då backar hon undan.Min fina mamma.Jag försöker lyssna och prata och vara glad...men ja, vi är inte jättepratiga ibland.Men vi har mysigt ändå. Efter Kungsmässan blev det upp till Posten för att hämta Ellos paketet <3...3 par shorts och en "blus" rikare, jeansen på bild nr2 är lika äckligt snygga som de verkar men det saknades några kvadratmeter för att få knäppt knappen...Ledsen i ögat!Dock vart dem dyrast av allt så tja- jag tänjade väl på det?! Dessutom köpte jag en klocka på Kungsmässan som jag dog lite av så jag ser det som att jag lämnar tillbaka byxorna för att ha råd med klockan som inte kostade mer än 320:- men ändå...Ekonomiska jag :D






Jag köpte även bebuskläder till eftermiddagens planer, tyvärr kom inte Jennifer med bebus för Jennifer själv är sjuk så kläderna får vänta lite. Nu på eftermiddagen har jag och Linda mött upp Emeli Jansson från gamla klassen (läs GAMLA- vi gick i samma lekis upp till åk 9 ihop) och vi fick i tur och ordning rada upp våra år från 2008 då vi TROR att vi sågs sist :D Det var kul och jag o Emeli satt kvar efter att Linda gått för träning. Vi var på FrökenOhlsson och jag unnade mig en "lyxmuffins" med choklad, hallon och maräng- nu vill jag typ spy...Usch den var inte vad min mage ville ha! Smakade den gott? Ja- men nej...I övrigt kändes det som om jag o Emeli inte varit ifrån varandra och ja- jag ältade lite med henne och det kändes UNDERBART att prata med någon som inte vet ALLT. Även om jag uppskattar min Kristina's tankar mer än ever så fick jag en ny synvinkel att se på mina tankar med...

I morgon jobbar jag 9-15 endast och skall efter det in till Göteborg med storebror och "ta en kaffe på Starbucks och sedan åka hem"...Pepp!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0