Yes

Ringde tandläkaren som fått äran att gräva i min käft sen jag var typ 8?!Hon sa helt sonika att "ta bort den". Va vaddå får jag bara ta bort den utan minsta koll från er eller något?Jag drog en rövare om att jag bara är i Sverige en månad på semester för att få tid snabbt,vilket nästan är sant då det typ bara är en månad kvar!Hon skulle kolla på tid o ringa tillbaka- så vi kunde ta bort den innan jag åker tillbaka. Känns som ett skämt!Har haft den i evigheter och nu bara sådär säger hon ta bort den.Lycka! Kan också tagga er andra att fortsätta träna genom att låta er glädja er åt mig -0,9kg så en 6a istället för 7 som för två veckor sedan!Nu firar vi det med att gå till gymmet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0