Ayran ayran ayran

Forgive me father for I have sinned. Vi åt lunch hemma, jag åt inte mycket alls för jag kände mig illamående och ohungrig men helt plötsligt när satt i skuggan på Troppan så blev jag mega hungrig ! Slösade bort en liten peng på en kebab och ayran. Men är man hungrig så är man? Mat i butiken blir det inte förrän vid 17/18 och den är inte alltid jättehypad så vem vet- min kebab kanske är det enda jag äter idag?!

Provpermanenten blev bra igår, jag skall nog faktiskt göra hela håret i morgon om jag inte får världens kommentarer på FB från mina frisör vänner nu efter att jag lagt ut på statusen. Hoppas inte det för jag vill ha lockigt hår! Veysel skulle dessutom betala så hihi klart jag vill göra det!

Igår efter jobbet svullade vi i lördags chips och bara glodde på tv'n utan nästan ett ord till varandra- tråkigt kanske i era ögon men jag säger som jag säger till Håkan titt som tätt- det är skönt att kunna umgås med dem man tycker om utan att känna sig tvingad till att hela tiden ha något att prata om! Klockan 0100 låg vi i sängen och på 2 röda hade vi somnat. Rolig lördag det du! Fast jag är mer än nöjd.

Nu somnar jag snart här bakom badshortsen i butiken (vår "personalmatsal" håller till bakom badshortsen i form av ett bord och några stolar) så jag skall nog göra mig en kaffe!

Instagram fungerar igen så kika in där malpet88 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0