Krulltott!

Håll alla tummar och tår att jag inte gråter över håret ikväll. Sitter med spolarna i håret nu och är lite spänd över resultatet. Tänk om det blir apfult- eller ännu värre MEGA KORT?! Jaja det blir toffs i ett halvår i sånna fall :p

Igår var en mindre bra dag, åkte till läkarn för min jävla migrän- (som jag dessutom kallas av tattuerarLevent för han inte vet vad jag heter) och det blev en spruta i vänster skinka och FRUKTANSVÄRDA injektioner i vänstra ansiktshalvan- som jag INTE ville ha men helt plötsligt så klämmer läkaren i ögonbrynen och runt om i ansiktet och sen känner jag bara hur hon trycker in en nål i mellan ögonbrynet och näsroten- AJ SOM FAN ! Tårarna bara spruta och hon fortsatte på vänster halvan då det var där jag hade mest ont men hallå frågar man inte patienten först?!

Smärtan försvann såklart nästan direkt men ändå!!! Sedan fick jag recept på superpiller som jag kan ta när jag börjar känna huvudvärken... Tack världens bästa pappa som räddade mig ur pengarknipan när det gick på 666:- !!!! Helt otroligt.

Nu skall jag dricka upp mitt kaffe och surfa runt lite on la net!

Uppdatering kommer om håret- Instagram har bilderna !
Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie Hansson

Ååå va tjusigt med sugen på att få lite lockar på mitt hår men itne vågat, måste lägga upp bild när du e klar så man får se hur det blev :)

2012-07-04 @ 13:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0