Ledig dag

Sitter pa balkongen i vinden med en isglass i handen, skatt o jag har varit i Manavgat o ordnat lite saker och strax skall vi tillbaka dit for mera hyss. Alskar lediga dagar da prinsen med ar ledig och vi far massa kvalitets tid med varandra!

Ja jag kanske ar trakig som inte umgas med de 4 vannerna jag har men helt arligt ar jag har for min och Veysels skull sa jag griper varje chans jag far att fa umgas med honom. Lousie jobbar o Therese med, Jessica bor i Alanya. De andra 2, Denise o Sandra, ver sjalva hur det ar. İnte for att jag tycker mindre om er utan for att jag tycker mer om honom ;) Haha nej nu lat jag elak! Det var ett skamt.

Det ar fortsatt varmt har, kanske nagon grad svalare idag men varmt nog!!!Ramazan/ramadan/fastan borjade idag, for min del betyder det nada forutom griniga o trotta kollegor i butiken. Veysel fastar inte sjalv sa vi marker inte av det.
8
Nu ska vi aka igen! Ha en fin fredag <3
İ MORGON KOMMER DEM <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0