El wörk

Sitter på Tropic i skuggan och väntar på att börja jobba om 45 minuter- Yay! Yay i dubbel bemärkelse då jag i onsdags fick koden av några snälla gäster som tycket att "va fan va löjligt att dem håller på så, här får du båda två som dem byter emellan"...TACK!!!

Och Yay för att jobba! Jag blev lite orolig igår efter strandhänget då magen började köra på som bara den men vi antog att det bara handlade om att jag inte ätit "normal" mat på 2 dagar och det vart förmodligen rätt för jag känner inte av något mera...Dock kom V hem och sa att han hade mått dåligt i morse och hade tillochmed köpt tabletter för illamående så jag hoppas att det går över!

I morgon måndag skall vi, om V får lov, åka tiiidigt till Manavgat och köpa visum eftersom det inte blev av i torsdags.

Nu skall jag läsa runt på lite bloggar och slappa in i det sista innan jobbet kallar.

Ha det bäst där hjemma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0