Hejja Malin!

08:30 ringde klockan och upp for jag med världens energi- iiinte! Hade istället världens migrän (andra på 3 dagar!) så mitt gymmande fick vänta men jag började mödosamt städa lägenheten iallafall, tvättade svart tvätt i natt som åkte ut på balkongen, i med vittvätt och tillsist en maskin med lakanen...kunde inte med att dammsuga så pass tidigt så det blev att sopa igenom golven och bara dammsuga upp högarna i varje rum istället. Därefter åkt golvmoppen fram och alla ytor blev avdammade- ni tycker säkert det vart dumt att göra med huvudvärk men jag har inte städat på 2v pga värmen!!!

Lagom svettig tog jag tag i badrummet, tömde våran trådback och sköljde rent den och allt som låg i. Och precis som jag misstänkte skulle min hud vara i behov av skrubbning och det är verkligen perfekt att dra hamamhandsken över huden efter du svettats för bläk vad all hud rullar av dig! Önskar jag hade råd att gå på riktigt hamam och bli både skrubbad och masserad men det får vänta! Ren och len blev och luktade gott efter avslutade med bodyscrubb som luktade mums!

Till lunch blev det Veysels omelett och sallad- kan inte sluta älska hans omelett! Mums mums mums. Har lärt V säga "mums" och innebörd och haha han är så söt när han säger det.

Nu sitter jag såklart på Troppan, jag tänkte gå bort till Golden * men det är så jävla varmt idag igen att jag inte pallade! Strax börjar jag jobba och på fredag är jag ledig igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0