...jag skall måla hela världen

Aj som fan vad det bränner i ögonen! Har färgat ögonfransarna hos Ahmet, bästa frisören brevid butiken! Han fixar mitt kärringskägg och ögonbryn gratis och jag ger han en choklad när jag har över :) Nice deal!!!

Igår rullade det på som vanligt i butiken, dock inte jättemycket folk tackvare vädret som bestämde sig vara åska i mängder och dessutom fotboll på tv! Från 2300 var det mer än tomt och 0005 kom Veysel o hämtade mig och 0055 låg vi i sängen och slocknade på 2 röda! Vaknade 0630 för o väcka V men tror ni han vaknade? 0720 gick han äntligen upp ur sängen. Haha. Inte alls irriterande- tur för honom att jag kunde somna om!I morgon skall jag dock inte somna om utan gå upp och ut till gymmet för o träna, sedan när jag kommer hem skall jag städa lägenheten! Yay! Men jag tror min kropp behöver träning- är trött 24h om dygnet o har ont i ryggen oftare nu igen. Dessutom har vi satt in massa fläktar i butiken och AJ för dem!!! Svalkande men inte alls bra för mina stackars muskler nack/ryggmuskler!!!

Nu skall jag gå och kolla fall våra Adidas shorts är mega äckliga på mina lår eller om det går att träna i dem när ingen annan ser ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0