Kaffe och glass

Åh underbara söndag. Öh- skall jag vara ärlig vet jag knappt om det är söndag eller torsdag här nere- men en bra dag har det än så länge varit!

Dock har jag världens hosta så i morses när klockan ringde för V så hostade jag så mycket att jag nästan kvävdes, början väl åkt till jobbet somnade jag om och sov till klockan 10 och hoppade ur sängen o ner i skona på jakten efter hostmedicin. Vi har ett apotek typ 4minuter här ifrån men tror ni inte det var stängt söndagen till ära? Nästa närmsta ligger en bra bit hemifrån men jag var tvuuuungen att fixa det för kvällarna är också lika jobbiga som morgnarna...

Veysel jobbar 8-00 idag vilket innebar 2 timmars rast för hans del, han kom hem runt halv1 o så käkade vi lunch på balkongen tillsammans. Bästa dagarna är när han har rast!

Nä han åkte körde han ner mig till Golden* så jag kunde använda bloggen o kolla runt på nätet lite- HATAR ATT TROPIC TAGIT BYTT KODEN SÅ JAG INTE KAN ANVÄNDA INTERNET PÅ JOBBET !!!!

Nu skall jag återgå till mitt kaffe och min MagnumBeyaz ! Snart dags för jobb.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fina du!!<3

2012-06-03 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0